Saturday, 28 April 2012

HACK..!!

..ASSALAMUALAIKUM..
hah..nak cerita kat hampa la kan..
hari ni fb aku kena HACK..!!
memang baik hati betoi kawan aku sorang ni..hahahaha
aku tinggai sat ja..tengok2 dengan hati yang agak gembira
nak sambung balik dekat fb tengok2....
ada status yang aku tak buat..hahahaha..
memang saja la budak ni..hahahhah


kira semua la kawan2 aku boleh berkomplot dengan dia nih..
hampa saja kn?? hahahah
tak pa..ada ubi ada batas
aku ingat..hahahahah...

..WASALAM..

2 comments:

.FH. said...

SIAN awak kan.orang yang hack tu mesti chumell kan?

Yana_SaljuPuTIh_ said...

hahahahahah..harap jangan ditanya..:-P