Sunday, 15 April 2012

Semester2 bakal berakhir

..ASSALAMUALAIKUM..

Minggu ni minggu study week kepada student2 Politeknik
nak final dah minggu depan..SOooooooooo
perasan seram sejuk dah mula mai kat aku
insyallah,aku gunakan minggu ni sebaik mungkin
dan beberapa hari lagi ja lagi aku digelar
" PELAJAR SEMESTER2 "
dan selamat datang " PELAJAR SEMESTER3 "
hahahha..final dulu ok..??
Pejam2 celik2.kejap ja dah nak abih semester
apa2 pun..untuk final yang coming soon nih
Nurliana Binti Roslee
JANGAN MENYERAH SEBELUM TITIK FINAL
cececcecceehhh...ni ayat lecterer aku ok...
hahahahah..aku copy and milo ja...
USAHA+TAWAKAL=INSYALLAH BOLEH
doa2kan aku tak seronok sangat minggu nih
doa2kan aku dapat study dengan tenang
doa2kan apa yang aku baca nih boleh ingat masa final nanti
doa2kan aku supaya tak terlupa tugas seorang anak yang nak balas jasa
mak dan abah aku..
..WASALAM..




4 comments:

.FH. said...

study leklok nahhhh...

The ShomeL TwinZ said...

gd luck utk exam nnt :)

Yana_SaljuPuTIh_ said...

terima kasih....:-)

zue said...

alolololo yana, see you next sem yea :DD