Sunday, 8 April 2012

ZHARIF RIZKIN

..ASSALAMUALAIKUM..
pertama sekali,aku nak ucapkan HAPPY BUFDAY kepada 
ZHARIF RIZKIN anak P.A class aku Pn.ROSUZAINI
Pn.Rosuzaini ajar subjek programming class aku
nih cita petang tadi,Pn. ajak kami sekelas makan2 kat umah dia


agak meriah jugak dengan kami semua serbu rumah Puan tadi..


nampak dak?? ramaikan,memang meriah la tadi
laksa ada,nasi minyak ada,kek ada
aku suka kat kek dia
' LAWA KEK ZHARIF '
heheheehe

Ok,now tengok la time nak sampai rumah Puan
macam2 ada..hahahaha


Serius macam ROMBONGAN CIK KIAH
kami satu class jalan sama2,memang nampak ramai la




Panas ya?? hahaahah,sempat lagi rehat2
aku rasa la,hampa bawak payung tu tak dak function pun
kena jugak panas..hahahah
kemain la hampa noh action guna payung tu..
jenoh aku gelak ngan hampa2 nih..aduh..


sesampainya di rumah Puan
Fuhhh...!! lega la bila dah sampai
penat berjalan,tapi best..hahahaha


kami2 nih apa lagi yang boleh buat
snap2 la..hahahah
apa2 pun,TERIMA KASIH DAUN KELADI kepada
PUAN ROSUZAINI sebab sudi ajak kami datang umah Puan
WE loVE yOU..!!
hahahahahah...
..WASALAM..

3 comments:

.FH. said...

WAHHHH tajuk anda attract saya lahh

Yana_SaljuPuTIh_ said...

really...thanks sbb sudi baca ya..:-P

Sis AI said...

Oohh.. Birthday ank ckgu.. Hehe, dh lama tak hangout dgn mmbers mcm ni bila ada event. Apapun, sy ucapkan happy belated birthday utk ank kpada ckgu sis tu. Mudah2han jdi ank yg baik, ank yg soleh, sntiasa bwah lindungan Allah SWT.. Amin.. :)